بایت لرن

آموزشهای برنامه نویسی ، امنیت و شبکه ،ترفند های کم یاب ، سورس کد ، طراحی وب ، اپلیکشن ، انجام پروژه های دانشجویی رایگان

سورس کد ماشین حساب در زبان سی شارپ

سورس کد ماشین حساب در زبان سی شارپ

سلام

امروز یک ماشین حساب ساده رو در سی شارپ کد نویسی می کردم که سعی کردم با اصولی ترین روش مهندسی نرم افزار در  عین سادگی و واضح بودن کد ها برنامه رو بنویسم که این ماشین حساب همزمان با کیبورد و ماوس کار میکنه تمام بخش های اصلی رو هم با کامنت برای شما دوستان توضیح دادم تا نحوه عملکرد هر بخش رو هم متوجه بشین ، منتظر انتقادات و پیشنهادات شما بازدید کننده عزیز هستم.

برای دانلود سورس کد به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

10 افزونه‌ برتر فایرفاکس برای برنامه‌نویسان

10 افزونه‌ برتر فایرفاکس برای برنامه‌نویسان

امروزه کشمکش بین مرورگرها از همیشه سخت‌تر است. هر مدعی برای دستیابی به جایگاه اول مبارزه می­‌کند. اگرچه بسیاری از کاربران مرورگر Chrome را به‌عنوان مرورگر انتخابی خود برمی‌گزینند اما از مرورگر فایرفاکس هم به طور گسترده استفاده می‌­شود. چیزی که باعث می‌شود فایرفاکس برای بسیاری از کاربران جذاب باشد افزونه­‌های منحصربه‌فرد آن است. این افزونه‌ها می­‌توانند کمک بزرگی برای استفاده‌کنندگان خود، به‌خصوص برای توسعه‌دهندگان و طراحان باشند. فایرفاکس و افزونه‌های آن می‌توانند با ساده‌تر و کارآمدتر کردن یک سایت، به توسعه‌ وب‌سایت‌­ها کمک کنند.

در بایت لرن 10 افزونه‌ برتر فایرفاکس برای استفاده‌ توسعه‌دهندگان وب و طراحان توصیه می‌شود.


ادامه مطلب

معرفی بهترین پایگاه داده ها

database

دو نوع پایگاه داده داریم پایگاه داده های SQL یا رابطه ای و پایگاه داده های NOSQL یا غیررابطه ای. در این مقاله خصوصیات مختصری ازبهترین پایگاه داده ها  رو در سال ۲۰۱۸ بررسی می کنیم که هرکدوم که برای کارتون مناسب تره و بیشتر نیاز های کاری تون رو رفع میکنه رو انتخاب کنید.

پس در ادامه مطلب با بایت لرن  همراه باشید ...


ادامه مطلب

بهترین روش ها جهت ذخیره سازی و نمایش تاریخ و زمان در پایگاه داده

  بهترین روش ها جهت ذخیره سازی و نمایش اطلاعاتی از نوع تاریخ و زمان

در این مقاله به معرفی روش های مختلف جهت ذخیره سازی زمان و تاریخ در پایگاه داده و نمایش اطلاعات و مشکلات مربوطه می پردازم.

یکی از مشکلات متداولی که برنامه نویسان برنامه های تحت وب و به طور کلی برنامه های توزیع شده (Distributed Applications) با آن روبرو هستند، ذخیره سازی تاریخ و زمان در پایگاه داده می باشد.

ادامه مقاله را با ذکر دو مثال دنبال می کنیم. با بایت لرن همراه باشید.


ادامه مطلب

معرفی بهترین فریمورک های PHP

php

فریم‌ورک‌های زیادی برای PHP وجود دارند که سرعت توسعه نرم‌افزار را برای برنامه‌نویس‌ها افزایش می‌دهند.

بهترین فریم ورک هایPHP  در سال ۲۰۱۷ را می‌شناسید؟ اگر به دنبال جواب این سوال هستید باید به شما بگوییم که «بستگی دارد!» به اینکه منظور شما از بهترین فریم ورک چیست؟ معروف‌ترین فریم ورک در آمریکا، لاراول، و در شوروی سابق و آسیا، Yii است. اگر درباره بهترین فریم ورک از نظر بالاترین سطح پشتیبانی صحبت می‌کنیم، بدون شک سیمفونی بهترین است و اگر از نظر امکانات و کارایی به دنبال بهترین فریم ورک PHP باشیم، Yii از حد انتظار ما هم پایش را فراتر گذاشته است.


ادامه مطلب

آموزش فعال کردن هات اسپات در ویندوز

آموزش فعال کردن هات اسپات در ویندوز

سلام امروز میخواهیم به یک قابلیت جالب در ویندوز به اسم "Hosted Network" اشاره کنیم. شما با این ویژگی می توانید در هر دستگاهی که کارت شبکه وایرلس وجود دارد یک شبکه هات اسپات یا نقطه اتصال ایجاد کنید تا سایر دستگاه ها از طریق وای فای به آن متصل و از اینترنت آن یا اشتراک گذاری فایل ها بهره مند شوند.

پس در ادامه با بایت لرن همراه باشید....


ادامه مطلب

معرفی برترین فریمورک های جاوااسکریپت

javascript

جاوااسکریپت بدون شک یکی از محبوبترین زبان‌های برنامه‌نویسی در دنیا است که در فرایند توسعه وب در کنار HTML و CSS مشارکت دارد. جاوااسکریپت زبان سبک، شئ‌گرا و مفسری است و توانایی اجرا روی هم بخش کلاینت و هم بخش سرور را دارد. استفاده از برخی فریمورک‌های جاوااسکریپت که به شما توان پردازشی بالایی در روند مدیریت ورودی‌های کاربر می‌دهد، باعث می شود که بتوانید به بهترین شکل ممکن ورودی‌ها را کنترل کنید و در پردازش‌ آن‌ها به نحو احسن مشارکت داشته باشید. همچنین در بحث رابط کاربری و مواردی که مستقیما با کلاینت ارتباط دارد می‌تواند رویدادهای کاربران مانند کلیک، هاور و… را شناسایی و براساس این تعاملات، واکنشی نشان دهد.
جاوااسکریپت همراه با تعداد زیادی از فریمورک‌ها عرضه می‌شود که روند نوشتن برنامه‌ها را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند.


ادامه مطلب

رفع باگ عدم نمایش پیام ها در نوار اعلان ویندوز 10 (Action Center)

رفع باگ عدم نمایش اعلان ها در نوار اعلان ویندوز 10 (Action Center)

سلام اگر شما هم از آخرین نسخه ویندوز 10 (RedStone 5 November 13 Re-Release) استفاده می کنید و اخیرا آن را به آخرین بیلد 17763.168 ورژن 1809 آپدیت کرده باشید.

احتمالا به مشکل عدم کارکرد بخش اعلان ها (Action Center) برخورد کردید. به این صورت که بروی آیکون کنار ساعت عددی را نشان می دهد که شما اعلان ناخوانده دارید وقتی بروی آن کلیک می کنید با صفحه خالی مواجه میشید. امروز می خواهیم در بایت لرن به شما دوستان راه حل این باگ رو آموزش بدیم چون خیلی از کاربر ها هستن که این بخش براشون از کاربرد بالایی برخوردار و تهدید های امنیتی ، ایمیل های جدید ، تماس های اسکایپی و اعلان سایر برنامه هارو چک می کنند. پس در ادامه با ما همراه باشید....


ادامه مطلب

لیست کد های Css

List of Css Codes


ادامه مطلب

آموزش آزاد کردن پهنای باند رزرو شده در ویندوز

آموزش آزاد کردن پهنای باند رزرو شده در ویندوز

سیستم عامل ویندوز از نسخه 7 ، 20 درصد پهنای باند اینترنت را به خود اختصاص می دهد و در ویندوز 8 و 10 هم 80 درصد را برای آپدیت سیستم عامل استفاده می کند.

در آموزش امروز میخواهم به شما یاد بدم چگونه 100 درصد پهنا باند را آزاد کرده و به وب گردی خود اختصاص بدید پس برای یادگیری این ترفند با بایت لرن همراه باشید.


ادامه مطلب
تمامی حقوق مطالب این سایت متعلق به گردانندگان آن است

Valid HTML 4.01!