بایت لرن

آموزشهای برنامه نویسی ، امنیت و شبکه ،ترفند های کم یاب ، سورس کد ، طراحی وب ، اپلیکشن ، انجام پروژه های دانشجویی رایگان

ویژگی های جدید در سی شارپ 7

ویژگی های جدید در سی شارپ 7

سلام !

در پست قبلی (تغییرات جدید در سی شارپ 6) رو همراه با مثال مورد بررسی قرار دادیم ،

حال دوستان امروز میخواهیم با هم آپشن های جدیدی که در سی شارپ 7 اضافه شده رو معرفی کنیم پس در ادامه با بایت لرن همراه باشید.


ادامه مطلب

تغییرات جدید در سی شارپ 6

تغییرات جدید در سی شارپ C# 6

در مقاله قبلی (آنچه که باید درباره زبان برنامه نویسی سی شارپ بدانید) با زبان محبوب سی شارپ آشنا شدیم.

حال در این مطلب قصد دارم خدمت برنامه نویسان عزیز تغییرات زبان برنامه نویسی #C رو که در نسخه 6 انجام شده معرفی کنم ، با ذکر مثال هم به صورت کد قدیم و هم به صورت کد جدید این مطلب رو ادامه خواهم داد. لازم به ذکر است بدانید که از نسخه 6 سی شارپ از نسل جدید کامپایلر های دات نت Roslyn  استفاده شده و سی شارپ 6 بر پایه این کامپایلر است.


ادامه مطلب

سورس کد پروفایل کارت با Css و Html

Profile

سورس کد پروفایل کارت با Css و Html
توی این سورس کد  فقط از Css و Html استفاده شده  و برای ایکون ها نیز از Font Awesome استفاده شده که کنار سورس کد فایل هاش رو قرار دادیم .

برای دانلود  و مشاهده سورس کد در ادامه مطلب با بایت لرن همراه باشید ...


ادامه مطلب

آنچه که باید درباره زبان برنامه نویسی سی شارپ بدانید

آنچه که باید درباره زبان برنامه نویسی سی شارپ بدانید

زبان برنامه نویسی سی شارپ به عنوان یکی از قدرتمند ترین زبان های ساختاری و شی گرا توانسته نقش مهمی در اجرای پرژه های برنامه نویسی تحت ویندوز و همچنین تحت وب داشته باشد.

در این مطلب می خواهیم آنچا درباره ی زبان برنامه نویسی سی شارپ باید بدانیم را بررسی کنیم و ببینیم آیا سی شارپ برای برنامه نویسی پروژه ها مناسب هست؟

با بایت لرن  همراه باشید تا جواب این سوال را بدهیم.


ادامه مطلب

برنامه نویسی Net. چیست و چه کاربردی دارد؟

برنامه نویسی Net. چیست و چه کاربردی دارد؟

تصور کنید که می خواهید یک کار را انجام دهید و نیاز به مراحل از پیش تعیین شده ای دارید که باید یکی یکی انجام شوند. مطمئنا برای هرکدام هزینه و زمان زیادی باید صرف کنید تا به نتیجه برسید. برنامه نویسی Net. یکی از ابزارهای از قبل آماده شده برای کار با زبان برنامه نویسی است که شما دیگر نیازی به پیمودن و هزینه کردن مراحل قبلی ندارید.

شما مستقیما با برنامه نویسی Net. به سراغ هدف و مسیر اصلی خود هدایت خواهید شد.با استفاده از برنامه نویسی Net. شما نیازی به پیمودن خیلی از مراحل را ندارید.

در این مطلب می خواهیم در مورد برنامه نویسی Net. بیشتر صحبت کنیم و خواص آن را برای انجام پروژه های برنامه نویسی را بررسی کنیم. پس با بایت لرن همراه باشید.


ادامه مطلب

برنامه نویسی وب را چگونه اصولی یاد بگیریم؟

برنامه نویسی وب را چگونه اصولی یاد بگیریم؟

برنامه نویسی وب را چگونه یاد بگیریم؟

این سوالی هست که هرکسی بخواهد وارد دنیای برنامه نویسی وب شود از خودش می پرسد و خیلی از افراد در راه آموزش در این مسیر دچار سردرگم هستند و نمی دانند از کجا برنامه نویسی وب را شروع کنند.

در این مطلب اشاره مختصر و مفید و با زبانی صریح و ساده نگاهی خواهیم کرد به سیر کامل برنامه نویسی وب که از کجا شروع کنیم و به کجا برسیم؟!

برنامه نویسی وب را با بایت لرن تجربه کنید.


ادامه مطلب
تمامی حقوق مطالب این سایت متعلق به گردانندگان آن است

Valid HTML 4.01!