بایت لرن

آموزشهای برنامه نویسی ، امنیت و شبکه ،ترفند های کم یاب ، سورس کد ، طراحی وب ، اپلیکشن ، انجام پروژه های دانشجویی رایگان

8 علت کاربرد اینستاگرام در کسب و کار

instagram

8 علت کاربرد اینستاگرام در کسب و کار

1-   انتظار مشتریان از شما :

کمترین انتظار مشتریان از شما این است که فروشگاه مورد علاقه یشان در اینستاگرام اجناس و خدمات جدید خود را به نمایش بگذارد و اطلاعات بیشتری را در فضای مجازی برای آنها فراهم کند .

داشتن پیج اینستاگرامی با کاربران بسیار زیاد ( مثلا بیشتر از 10 هزارتا ) به کاربران و افرادی مکه قصد خرید از شما را دارند ، نشان میدهد که شما نزد عده زیادی محبوبیت دارید و امروزه این بخشی از اعتبار شماست.

 

2-   ایجاد سیگنال اعتماد برای مشتریان :

داشتن یک اکانت اینستاگرامی آن هم از نوع تایید شده از سوی این شبکه میتواند سیگنال اعتماد را در مشتریان و کاربران شما ایجاد کند . شاید کمترین کاربر اینستاگرام در کسب و کار ها ، همین ایجاد اعتماد در مشتریان و کاربران است که می تواند برای شما ، مشتریان دائمی بسازد .

 

3-   مزیت تبلیغات رایگان اینستگرام :

تبلیغات رایگان که در اینستاگرام منتظر شماست یک فرصت عالی است . این نوع تبلیغات یکی از سرویس های استسنائی کاربران است که می توانند در اختیار شما قرار دهند . شما می توانید از کاربران و فالوورهای خود بخواهید که پیج شما را به عنوان استوری یا پست در صفحه خود تبلیغ کنند ، در عوض شما نیز میتوانید خدمات خوب با تخفیفات ویژه به آن ها وعده دهید . کافیست اعتماد کاربران و مشتریان را جلب کرده  تا بتوانید از مزایای تبلیغات در اینستاگرام بهره مند شوید .

 

4-   بهبود سئو ساید با اینستاگرام :

اگر محصولاتی را به فروش میرسانید ، امکان به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم های اینستاگرامی که به طور مستقیم به آن محصولات لینک داده شده اند ، می تواند برای شما یک برد بزرگ باشد .

کمترین کاری که به عنوان کاربرد اینستاگرام در کسب و کار شناخته می شود این است که شما محصول خود را در یک پست شرح  داده و لینک خرید را در قسما BIO صفحه قرار دهید .

 

5-   مدیریت شهرت آنلاین :

از دیگر مزایای اینستاگرام مدیریت شهرت آنلاین با این شبکه اجتماعی است . وقتی صحبت از مدیریت شهرت آنلاین و بهینه سازی موتور جستجوبرای برند شما می شود ، داشتن حساب کاربری در اینستاگرام یک کار ضروری است . شهرت در دنیای مجازی در حال حاضر برای تجارت شما بسیار مهم است .

به همین دلیل باید مراقب چگونگی جستجوی برند خود در دنیای اینترنت و اینستاگرام باشید .

 

6-   وجود رقبای شما در اینستاگرام :

از فایده های داشتن اینستاگرام رقابتی تنگاتنگ با رقیبان برای پیشرفت و فروش بیشتر است .

حالا که به خوبی با کاربرد اینستاگرام در کسب و کارها آشنا شدید ، بهتر است رقابت در این دنیای بزرگ مجازی را دست کم نگیرید و هرچه زودتر دست به کار شوید تا از رقبای خود عقب نمانید .

7-   اینستاگرام ابزار شبکه ای برای ارتباطات بیشتر :

یکی از مزایای اینستاگرام ، ارتباط شبکه ای این دنیای مجازی است که کاربرد اینستاگرام در کسب و کارها را به خوبی برای شما نمایان میکند .

شما می توانید لایک کنید ، نظر دهید و پیام ارسال کنید و با افراد مختلف تعامل برقرار کنید و از این ارتباطات در جهت توسعه کسب و کار خود استفاده کنید .

این جریان مزایای تبلیغ در اینستاگرام را نیز برای شما روشن میکند .

8-   کسب تجربه در جهت توسعه کسب و کار :

در محیط اینستاگرام شما ممکن است با افراد زیادی رو به رو شوید ، ایده های جدید بیابید و استعدادهای زیادی را کشف کنید و با ایجاد ارتباط با این افزار نقدر و بررسی برخی از فعالیت ها تجربه خوبی کسب و کنید . در نتیجه می توانید کسب و کار خود را توسعه دهید . 90 درصد مردم در اینستاگرام قصد دارند استعداد و ایده های خود را به نمایش بگذارند . این یک فرصت استثنائی برای شما است  تا به سوی موفقیت کام بردارید .

 

 درباره این مطلب لطفا نظر بدید .

می خواهید درباره مطلب خاصی پست قرار دهیم  در نظرات به ما بگویید .

ممنون از اینکه با ما هستید .


نظرات (۱)

نــــــــــــــــNedaـــــــــــــــدا
بایت برن یکی از بهترین هاست همیشه ، خسته نباشید
پاسخ:
ممنون از شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تمامی حقوق مطالب این سایت متعلق به گردانندگان آن است

Valid HTML 4.01!