بایت لرن

آموزشهای برنامه نویسی ، امنیت و شبکه ،ترفند های کم یاب ، سورس کد ، طراحی وب ، اپلیکشن ، انجام پروژه های دانشجویی رایگان

10 افزونه کروم برای مدیریت کسب و کار

10 افزونه کروم برای مدیریت کسب و کار

گوگل کروم تنها یک مرورگر نیست و با داشتن افزونه‌ها می‌تواند به یک منبع بهره‌وری تبدیل شود. شما چه بخواهید فقط با چند ابزار مفید کارتان را بهبود دهید و چه مایل باشید مدیریت کسب و کار خود را مستقیماً از مرورگرتان انجام دهید، هزاران افزونه کروم در فروشگاه وب کروم به‌تناسب نیازهای شما وجود دارد. در این مطلب 10 افزونه کروم به شما معرفی خواهیم کرد که کمک می‌کنند کسب‌وکار کوچکتان را راحت‌تر مدیریت کنید.پس با بایت لرن همراه باشید

افزونه Todoist

10 افزونه کروم برای مدیریت کسب و کار

افزونه مدیریت وظایف Todoist می‌تواند به شما در سازمان‌دهی کارها کمک کند و با کمک آن بتوانید همه‌چیز را در دستور کار خود قرار دهید. Todoist علاوه بر ایجاد فهرست کارها، به شما اجازه می‌دهد با اعضای گروه همکاری کنید، پیگیری پروژه‌ها را انجام دهید، موعدهای کاری را سروسامان دهید و وظایف را به اشتراک بگذارید. امکاناتی دیگر نظیر دسترسی به وظایف آفلاین و تنظیم یادآوری با پیامک و اعلان مستقیم از مرورگرتان را نیز در اختیار خواهید داشت. Todoist همچنین با دستگاه‌های تلفن همراه و برنامه‌های تقویم مانند iCalendar سازگاری دارد، بنابراین حتی زمانی که شما به رایانه خود دسترسی نداشته باشید از این قابلیت می‌توانید استفاده کنید. ویژگی‌های دیگر عبارت‌اند از: توانایی ارسال وظایف، تعیین اهداف، ایجاد تصاویر، نقشه‌ها و نمودارها از تمام وظایف و اهداف خود.

افزونه Pocket

10 افزونه کروم برای مدیریت کسب و کار

وقتی با سیستم کار می‌کنید به‌راحتی می‌توانید خودتان را سرگرم کنید. اما وقتی‌که کار زیادی برای انجام دادن دارید این کار شاید زیاد جالب نباشد. شما می‌توانید در این مواقع وب‌سایت‌ها را با افزونه Pocket ذخیره کنید و در فرصتی مناسب به آنها سر بزنید. برای این کار کافی است روی دکمه Pocket بالای مرورگرتان کلیک کنید و به‌طور خودکار وب‌سایت فعلی را ذخیره کنید. بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید صفحه سایت را ببندید بدون اینکه نگران پیدا کردن آن در فرصت دیگری باشید. با بستن صفحه شما برای بازدید مجدد آن کمتر وسوسه می‌شوید.

افزونه OneTab

10 افزونه کروم برای مدیریت کسب و کار

آیا برایتان پیش آمده است که با ۵۰ برگه باز روی مرورگرتان روبه‌رو شوید که نمی‌توانید یا نمی‌خواهید هیچ‌کدام از آنها را ببندید؟ اگر به یک ابزار اختصاصی برای نمایش صفحات نیاز دارید OneTab را امتحان کنید. افزونه OneTab فهرستی از صفحات باز را به شما نشان می‌دهد و جابه‌جایی بین صفحات را برای شما راحت‌تر می‌کند. در حالی که جست‌وجوی هر برگه یا پنجره برای یافتن وب‌سایت موردنیازتان، ممکن است زمان زیادی را از شما بگیرد، این افزونه می‌تواند با جلوگیری از اتلاف وقت کارایی شما را بالا ببرد. OneTab این امکان را به شما می‌دهد که برگه‌های باز را به‌صورت جداگانه یا یکجا بازکنید چون چندین برگه را در یک زمان باز نخواهید داشت. OneTab همچنین به رایانه و مرورگر شما کمک می‌کند سریع‌تر باشد و تا ۹۵ درصد از حافظه خود را ذخیره کند.

افزونه Black Menu

10 افزونه کروم برای مدیریت کسب و کار

بعضی‌اوقات باز کردن یک‌ زبانه جدید روی دیگر وظایف، یکی از بزرگ‌ترین وقت‌تلف‌کن‌‌ها است. افزونه Black Menu این مشکل را در مورد سرویس‌های گوگل حل کرده است و شما می‌توانید بدون ترک صفحه جاری به سرویس‌های گوگل دسترسی داشته باشید. با کلیک روی دکمه Black Menu کلمه مورد جست‌وجو را تایپ و سرویس موردنظر خود را انتخاب کنید: جست‌وجوی گوگل، مپ گوگل، ترجمه، اخبار، درایو، ماشین‌حساب، گوگل پلاس، یوتیوب، جی‌میل، G Suite و … . این افزونه به شما یک پیش‌نمایش از نتایج جست‌وجو می‌دهد که پس از انتخاب می‌توانید آن را در برگه جداگانه‌ای بازکنید.

افزونه DocuSign

10 افزونه کروم برای مدیریت کسب و کار

افزونه Wave Accounting

10 افزونه کروم برای مدیریت کسب و کار

Wave Accounting یک برنامه مالی مناسب برای مرورگر شماست که می‌توانید در آن هزینه‌ها را به‌طور دستی وارد کنید یا مستقیماً به‌حساب بانکی یا کارت‌های شتاب متصل شوید. همچنین با استفاده از قالب‌های از پیش تعیین‌شده و سفارشی‌سازی آنها با برند و لوگوی موردنظرتان فاکتور تهیه کنید و برای مشتریانتان بفرستید. Wave هم‌چنین کارت‌های عضو شتاب را قبول می‌کند و مشتریان شما می‌توانند به‌صورت آنلاین و سریع معاملات و خرید خود را انجام دهند. مزیت دیگر این برنامه تهیه گزارش‌های حسابداری، ترازنامه‌ها و موارد دیگر است که به شما کمک می‌کند با یک دید کلی خرج و مخارجتان را مدیریت کنید.

افزونه Evernote

10 افزونه کروم برای مدیریت کسب و کار

Evernote یک برنامه یادداشت‌برداری قوی است که تقریباً هر پلتفرم محاسباتی آن را در خود دارد و مرورگر کروم هم از این ویژگی مستثنا نیست. این برنامه به شما امکان دسترسی به پورتال Evernote را می‌دهد؛ پورتال Evernote جایی است که می‌توانید یادداشت‌های موجود خود را مشاهده یا یادداشت جدیدی اضافه کنید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد یادداشت‌های خود را تایپ کنید، عکس بگیرید، لیست‌های انجام کار و موارد دیگر ایجاد کنید و هنگامی‌که یک آیتم ایجاد می‌شود، به‌طور خودکار در همه دستگاه‌های شما همگام‌سازی می‌شود. همچنین دارای شناسه متن است که می‌تواند متن چاپ‌شده یا دست‌نوشته را تشخیص دهد و به شما اجازه می‌دهد تا بعداً با استفاده از کلمات کلیدی یادداشت‌های خاص را دنبال کنید. Evernote به خوبی بر روی یک دستگاه تلفن همراه کار می‌کند اما ازآنجاکه مطمئناً شما در وقت کاری زمان زیادی را پشت سیستم هستید روی رایانه رومیزی شما مفیدتر است.

افزونه Chrome Remote Desktop

10 افزونه کروم برای مدیریت کسب و کار

برای اینکه به فایل‌ها و برنامه‌های موجود بر روی کامپیوترتان از دور دسترسی داشته باشید، نیاز نیست یک برنامه اختصاصی روی دسکتاپ نصب کنید. با افزونه Chrome Remote Desktop شما می‌توانید از طریق تلفن همراه تا زمانی که رایانه شما روشن است به تمام فایل‌ها و برنامه‌ها دسترسی داشته باشید. پس از نصب این برنامه قادر خواهید بود صفحه دسکتاپ ویندوز، مک یا Chromebook را روی گوشی تلفن یا تبلت خود مشاهده کنید و فایل‌ها را همانطور که روی رایانه شما باز می‌شوند، باز کنید. شما حتی برنامه‌های تمام‌صفحه مثل فوتوشاپ یا مایکروسافت آفیس را می‌توانید از طریق این افزونه اجرا کنید. اگر شما نیاز به دسترسی مطمئن به رایانه کاری‌تان از هر جا و روی هر دستگاهی دارید، این افزونه بهترین گزینه برای شماست.

افزونه Smartsheet

10 افزونه کروم برای مدیریت کسب و کار

Smartsheet یک برنامه قدرتمند برای مدیریت پروژه است. این برنامه یک صفحه گسترده است که رابط کاربری ساده‌ای دارد و برای استفاده از آن هیچ پیچیدگی در کار نیست. این برنامه شامل ستون‌هایی است که به شما اجازه می‌دهد به منوهای کشویی دسترسی داشته باشید و مواردی مثل تاریخ تحویل پروژه، اولویت‌ها و وضعیت تکمیل پروژه را فقط با چند کلیک تغییر دهید. شما می‌توانید به هر بخش زیروظایفی نیز اضافه کنید و توضیحات بیشتر همراه با تصاویر برای شرح کامل وظیفه ارائه دهید. Smartsheet همچنین به شما اجازه می‌دهد ویدئوها، قراردادها، اسناد و فایل‌های دیگر را پیوست کنید تا شما و همکارانتان سریع به آنها دسترسی داشته باشید. این برنامه به شما یک دید کلی از جدول زمان‌بندی کارها ارائه می‌دهد.

Business Hangouts

10 افزونه کروم برای مدیریت کسب و کار

افزونه Business Hangutos همان کار برنامه Hangouts که یک پلتفرم کنفرانس ویدیوئی است برای شما انجام می‌دهد و به‌طور‌خاص برای کاربران تجاری امکانات اضافه‌تری ارائه می‌دهد. ویژگی‌های این افزونه عبارت‌اند از: یک ابزار ثبت‌نام برای مدیریت شرکت‌کنندگان هر جلسه دارد،؛یک سیستم ایمیل در اختیار شما قرار می‌دهد که دعوت‌نامه‌ها و یادآوری‌ها را ارسال و پیام‌ها را دنبال کنید؛ وقتی شما یک جلسه را راه‌اندازی می‌کنید به‌طور خودکار مخاطبان شما از طریق ایمیل، پیامک و شبکه‌های اجتماعی دعوت می‌شوند؛ همچنین مزیت دیگر افزونه Business Hangout نسبت به برنامه Hangouts امکان ایجاد اتاق‌های جلسه است که هرکس می‌تواند به آن بپیوندد، حتی اگر در شبکه اجتماعی +Google عضو نباشد. علاوه‌براین، نصب Hangouts به عنوان یک برنامه کروم به شما امکان می‌دهد با یک کلیک جلسه جدیدی ایجاد کنید.

بایت لرن یعنی بایت بایت اطلاعات جدید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تمامی حقوق مطالب این سایت متعلق به گردانندگان آن است

Valid HTML 4.01!